söndag 22 maj 2011

På igen

Blev inspirerad av en vän att fortsätta blogga. Insåg att jag inte har varit här inne på över ett halv år.
Orsaken är väl att jag inte har haft något att säga, men nu känns det lite kul att skriva igen.
Blev inbjuden av svägerskan att hänga med på "modell för en dag" samma race som jag fick vara med om på min härliga möhippa. Den här gången fick jag chansen att ha på mig min bröllopsklänning och ja jag kommer i den fortfarande fyra år efter den stora dagen :-D
Jag lyckades hålla masken trots ryggskott och stela ben, men jag måste erkänna att jag blev lite bättre efter alla strechningar man fick göra under plåtningen. Fotografen var dessuton optimist och fick en att posa inne i ett rör....i högklackat. Som sagt bilderna kostade en del så nu blir det inga extravaganser på marknaden ett par månader frammåt. Förmodligen inte värre än att låta bli att köpa en latte i väntan på nussen varje dag eller köpa tuggummi varjedag...ja dagliga inköp som jag garanterat kommer att överleva utan.
Nåväl dax att se efter om det månne finnas någon middagsmat i kylen.
Allt Gott :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar