torsdag 5 januari 2012

Insomnia

Vid klockan fyra inatt gav jag upp!!! Och gjorde iordning frukost som jag mumsade i mig framför svt24 i ljuset av granen. Var liksom ingen idé att fortsätta försöka sova då jag skulle upp 90min senare och förmodligne varit i totalt fel sömnfas om jag somnat om och sen försökt gå upp....Ja ja klarade av att arbeta och vara som en normal människa dokc. Kanske tur i oturen att det var halv arbetsdag och därmed även trettondagsafton.
Nästa vecka monteras de kära julsakerna ner för att vänta på uppackning om cirka 10½ månad. Jag måste erkänna att jag älskar julen!!! Nedräkningen kan med andra ord börja!!
Vi ska bara ha lite vår, sommar och en murrig höst först innan vi är där igen....undrar vad man ska ordna för roliga julklappar i år....?
*fniss*

Ser med stor tillförsikt på det kommande året. Hoppas och ber om at det även ska innehålla ett mirakel för mig och min älskade man


:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar