måndag 25 juni 2012

LCHF

Har funderat på det här med LCHF och bestämde mig öfr att testa. Det som är mest överraskande är att jag känner mig så enormt mätt.
Ta frukost tex: 3kokta ägg, strimpad parmaskinka och en matsked majonäs, allt ihoprört och till det en kopp nyponté och ett glas vitaminbrus.
Resultat är att jag blev stoppmätt och stod mig bra fram till lunch.
Lunchen idag blev couscous med gurka, mozzarellaost, kräftstjärtar, oliver och lite majonäs.
Återigen behagligt mätt och förmodligen så kommer jag att hålla mig stadig fram till middagen ikväll :-D
Ska hinna med ett spinningpass när jag kommer hem med tåget i eftermiddag.

Så, två veckor kvar till semester och ute regnar det av bara f-n...det är bara att hoppas på att det inte håller i sig utan klarnar upp lagom till ledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar