måndag 4 juni 2012

Omdirigering av kroppsformen

Har känt en längre tid att jag inte är nöjd med min kroppshydda. Har sett hur jag ser ut på kort och känner att det är något som jag borde ta tag i.
Så jag ringde till doktorn och avtalade tid för en hälsokoll.
Alla värden ser bra ut och blodtrycket var lågt så nu tänker jag göra något åt hur jag ser ut helt enkelt.

Sagt och gjort så stegade jag in på Friskis och Svettis hemma och skaffade mig ett fyra månaders kort och har insett hur kul det är att röra på sig.

I eftermiddag blir det ett kombinerat Core/SPinning pass och jag ser hur fort förändringarna kommer.
Gäller bara hitta en bra balans i vad jag stoppar i mig också och det är ju en djungel bland alla dieter och bantningstips.
Nu har jag förståt att LCHF förespråkas av många läkare för att underlätta vid IVF och liknande fertilitets behandlingar. Så jag antar att det bara är att köra då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar