onsdag 4 mars 2009

Första inlägget

Okej...mina första rader i min blogg....
Idag är det onsdagen den tredje mars.....2009..
Vädret ute är typiskt marsväder...vanligen förekommande i mellersta Sverige där jag bor: Mulet....slask....in insade snöhögar toppade med förra veckans grusning....Alltså det är mars som gäller.

Ska gå och klippa mig i eftermiddag. Borde kanske göra något radikalt som att klippa mig kort kort och färga håret svart eller knallrött*skrattar* nej det skulle jag nog aldrig våga, MEN det skulle vara lite prisvärt att se makens min....hi hi hi

Vår kära lilla katt lyckades med konststycket att bli utelåst på balkongen i tre minuter. Den lilla Donnan upphävde ett illtjut och kastade sig mot dörren....inte helt olikt denna länk:http://www.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4

1 kommentar: