tisdag 17 mars 2009

Idag

Jag vaknade med rejält ont i ryggen idag, det var lögn att ens försöka ta mig till Västerås. Har sovit på soffan med en massa kuddar bakom ryggen..och nu känns det lite bättre.
Det var trist busväder i morse...typ grått, regn, kallt. Men nu ser jag att solen kikar fram lite blygt och himmlen är *TADA* blå. Det har jag inte sett sen i November:-)
Kanske borde inviga mina nya dojjor im och knata in till stan. Jag har som tidigare nämts, tagit en paus från cyklandet.
Kan ju meddela att mina knän har en väldigt snygg färgskala...brunrött/grönorange
Intressant blodgrupp jag har...ha ha ha.

Köttet i lergryta var aldeles underbart gott:-)
Men idag blir det ris, kyckling i sötsursås(en sån därna burk man köper)
Hittade nämligen ett urgammalt videoband med reklamen inspelad(Filem var.....Die Hard ett) där det gjordes reklam för "Chicken tonight" ha ha ha...någon som kommerihåg den vansinniga melodin?
http://www.youtube.com/watch?v=mJ9M7bsx10I

1 kommentar:

  1. Jag kommer ihåg!!! Lite komiskt att jag och Hannes pratade om den och andra gamla 90-talsreklamer häromdan, eller det var mest jag som pratade och mindes, haha. Det är jag som har tuggummihjärnan hemma hos oss! men visst fanns chicken tonight på svenska också? Jag minns den som "jag vill ha chicken tonight" och jag tror bestämt att jag var för liten för att göra den översättningen själv på den tiden...

    Sent påtänkt som vanligt men... vad gör du i helgen? ska vi ta vårt löst planerade tjejsnack?

    Kram

    SvaraRadera