tisdag 10 mars 2009

Vår? Snö?...Ja det är ju Mars

Som om jag en för en sekund inbillade mig att våren var påväg igår...men det kändes lite så när jag cyklade in till stan. Men icke då...idag snöar det och SMHI har glatt lovat ca 5-10cm i mellersta Sverige...ja där jag befinner mig. Kanske inte alltför inponerande för en Norrlänning men för oss som bor i mitten av landet så känns det som om midvintern är tillbaka*brett grin*
Man har väl olika preferensramar antar jag.

Men om man inte kan cykla så har ju alltid badhuset öppet:-D

Idag tisdag, veckans tråkigaste dag...enligt mig. Det händer inget...inget bra på TV och man är varken närmare eller längre bort ifrån den kommande helgen:-)
En transportsträcka m a o.

Ska ägna mig åt lite seriöst (ha ha ha)skolarbete idag fram till lunch...sen väntar badhusets välkommnande armar.

Ha en fin dag

1 kommentar:

  1. Såg på Lisas blogg att du cyklat - heja, mera cykling i livet!!
    Annsan

    SvaraRadera